träningspass, träningsrutin

Träningsform

Hemmaträning, Kroppsviktsträning

Utrustning

Ingen utrustning

Tränare

Träningplatsen

Nivå

Medium, Svår

Programlängd

1 Träningspass

Fokusområde

Träningspass “Kanonstart”

Ett lagom träningspass för större delen av kroppen där du arbetar intensivt under programmets gång och vilar 1 minut mellan varje rond. Vi har som förslag lagt 3 ronder, men detta varierar såklart baserat på din träningsnivå. En bra start på dagen får du genom att utföra denna på morgonen!

Kommentera gärna programmet. Vi söker även nya träningsprogram. Du är välkommen att höra av dig.

SUMMERING PROGRAM

Muskelbyggande
Fettförbränning
Svårighetsgrad

SUMMERING

20 st Squats (vanliga)

20 st Slag framåt

20 sek Sidoplankan

(vardera sida, luta dig på armbågarna)

20 sek Plankan

DU KOMMER OCKSÅ ÄLSKA

träningspass morgon, morgonträning, träningsprogram morgon, morgonträna, träningspass morgon

ÄR DU ERFAREN INOM TRÄNING?

Träningsplatsen söker dig som har erfarenhet inom träning och som vill dela med dig av dina träningsprogram. Vill du bidra med din kunskap, inspirera och motivera våra läsare så hör av dig till oss.

DELA DIN FRAMGÅNG

Vi uppmuntrar dig att dela med dig av dina framsteg, hitta motivation och inspirera andra människor över hela Sverige som följer detta program. #traningsplatsen

Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss, vi återkommer snarast möjligt. Tack

Sending

©[current-year] Träningsplatsen.se, All Rights Reserved

or

Log in with your credentials

Forgot your details?