flyes övning

Träningsform

Hemmaträning, Kroppsviktsträning

Svårighetsgrad

3

Träningstid

0-10 min

Utrustning

Ingen utrustning

Fokusområde

Flyes övning

Övningen flyes är en bra övning du kan utföra hemma eller på ditt gym. Det ultimata utförandet sker på bänk med du kan även utföra flyes på en matta, liggandes på golvet.

Hur gör man övningen då?

Titta på bilden för startposition flyes övning. Med lätt böja armar, för upp armarna mot topposition. Hantlarna skall vara ovanför axlarna med dina handflator invända mot varandra. Från toppläget, sänk försiktigt ner hantlarna kontrollerat till din startposition. Upprepa övningen enligt ditt träningsprogram.   

Lycka till och glöm inte att betygsätt.  

  • Muskelbyggande
  • Kondition
Sending
User Review
5 (1 vote)

Andra träningsvideos

[vc_posts_grid loop=”size:3|order_by:rand|post_type:filmer” show_meta=”no” show_excerpt=”no” show_footer=”no”]

Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss, vi återkommer snarast möjligt. Tack

Sending

©2019 Träningsplatsen.se, All Rights Reserved

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account