4 veckor träningsprogram med illustrationer

Träningsform

Hemmaträning, Kroppsviktsträning

Utrustning

hantlar, Ingen utrustning, Matta

Tränare

Nivå

Lätt, Medium

Programlängd

Månadsprogram

Fokusområde

30 dagars träningsprogram hemma

Om träningsprogrammet: 30 dagars träningsprogram hemma

30-dagars träningsprogram har utformats för att hjälpa dig att minska i fett och tona din kropp. Träningsprogrammet inkluderar illustrationer och förslag på sets och repetitioner. I detta program används sk. progressiv överbelastning vilket handlar om tillsammans höga reps och låga set.

Detta program är uppdelat i 2-veckorsblock. Det betyder att du utför samma vecka två gånger innan du går vidare till nästa vecka. Varje vecka är mer intensiv och utmanar dig på olika sätt.

Med detta träningsprogram kan du spendera mer tid på att vara produktiv samtidigt som du blir friskare och gladare. Säg adjö till långa pendlingar till gymmet och dyra medlemskap!

Utöver träningsprogrammet

 

Detta program är uppdelat i 2-veckorsblock. Det betyder att du måste utföra samma vecka två gånger innan du går vidare till nästa vecka. Varje vecka är mer intensiv och utmanar dig på olika sätt. Så, se till att du inte hoppar över några veckor. Arbeta igenom det och lita på processen.

SUMMERING

Fettförbränning
Muskelbyggande
Svårighetsgrad

SUMMERING PROGRAM

Se nedan infor kring de olika delarna i programmet.

Förstå ditt varför

Kroppsmått

Före- och efterbild

Förslag på mat

Förslag på matschema

Förslag recept

Information träningsprogrammet

Uppvärmning ink. illustrationer

Träningsprogram ink. illustrationer

DU KOMMER OCKSÅ ÄLSKA

träningsprogram hemma rumpa, rumpträning, träning rumpa, rumpövninar, rumpträning, snyggare rumpa
5 minuters magrutin, 5 minuters hemmaträning

Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss, vi återkommer snarast möjligt. Tack

Sending

2024 Träningsplatsen.se

or

Log in with your credentials

Forgot your details?