Effektiva träningsprogram för att gå ner vikt

Effektiva träningsrutiner för viktnedgång med instruktioner och illustrationer

Här hittar du träningsprogram som hjälper dig i resan att gå ner i vikt. (swipa i mobilläge)

Tips för för att gå ner i vikt

Bli aldrig för hungrig

Du fattar oftast dåliga beslut när din hunger äventyras. Hungern är en primär drift som är svår att förneka. När du är superhungrig är det svårt att hålla sig i schakt tills du hittar bra, hälsosam mat. Till följd av detta småäter du och oftast är det inte av det nyttiga slaget. Planering av måltider och snacks gör underverk när det gäller din hunger och din vikt. Tillsätt hälsosamma snacks mellan dina måltider. Variationerna är oändliga. Till exempel pistaschnötter, ett hårdkokt ägg, grekisk yoghurt, russin, banan-och havregrynskakor, rotfruktschips, bananpannkakor m.m. 

Korta tips

  • Ät en ordentligt frukost
  • Träna styrka & kondition
  • Skippa energidrycken, drick vatten
  • Ta trapporna
  • Ta trapporna & stå upp när du arbetar. 
  • Sov ordentligt. En piggare du tar bättre beslut. 

Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss, vi återkommer snarast möjligt. Tack

Sending

©2018 Träningsplatsen.se, All Rights Reserved

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account