Gör eget styrketräningsprogram

Ta chansen att göra ditt egna styrketränngsprogram via vårt verktyg nedan. Om du vill bli starkare så har vi övningar som tränar just detta. Välj namn på programmet, antal reps och vilka övningar du vill ha med. När du är klar kan du ladda ner programmet direkt, GRATIS. 

OBS just nu funkar inte detta, vi tittar på det. 

Steg 1 av 2

50%
  • Träningsprogram

  • Övning 1 - markera önskad övning

  • Övning 2 - markera önskad övning

  • Övning 3 - markera önskad övning

Gör eget styrketräningsprogram

Innan du gör ditt egna styrketräningsprogram är det viktigt att ha i åtanke vissa viktiga saker. 

1. Uppvärmning är superviktigt för att minska risken för att skada dig själv under träning. Det vet du men det måste sägas.

2. Försök arbeta tidigt med övningar som arbetar med flera delar av din kropp övningar tidigt istället för isoleringsövningar.
3. Gör övningarna korrekt och lassa inte på och kör. Du blir bara skadad om du inte tänker på detta, det vill du inte bli.
4. Så länge som du har i åtanke ovan punkt så kan du successivt addera mer belastning för att bli starkare och mer vältränad.
5. Volymen och intensiteten som varje individ kan hantera är annorlunda. En nybörjare svarar inte på ett program på samma sätt som en van person.
6. För att uppnå bästa resultat måste även maten få större fokus.

Oavsett vilket program du följer, om du inte följer dessa förslag kommer du sannolikt inte att få ut det mesta av dina träningspass.

Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss, vi återkommer snarast möjligt. Tack

Sending

©2018 Träningsplatsen.se, All Rights Reserved

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account