Träningsform

HIIT, Kroppsviktsträning

Utrustning

Bänk

Tränare

Träningplatsen

Nivå

Svår

Programlängd

1 Träningspass

Fokusområde

Träningsprogram Puls ökaren

Träningsprogram Puls ökaren

Träningsprogram Puls ökaren är ett program där du arbetar intensivt med kroppen utan någon utrustning. Dvs ett bra program du kan utföra hemma, på hotellet eller liknande. Ett träningsprogram som garanterat får din puls att öka. 

Vi har som förslag valt 3 ronder men känner du att du klarar mer, kör något/några extra varv. Betygsätt gärna programmet. Har du egna träningsprogram, hör av dig till oss.

Träningsprogram Puls ökaren

Betygssätt gärna 

  • Muskelbyggande
  • Kondition
Sending
User Review
4 (1 vote)

20 st Sax hopp

 20 st Steg på bänk (totalt antal)

Variera höger och vänster ben.

 20 st Sax hopp

 20 st Knä mot armbåge

Stå i armhävningsposition. För upp knät mot armbågen, för tillbaks benet och gör likadant med andra benet. 20 st totalt. 

 20 st Planka med lyft

Stå i plankan position, lyft upp benet och känn hur magen arbetar. Gör likadant med andra benet. 20 st är totala antalet. 

 20 st Väderkvarnen

Stå i armhävningsposition. För upp armen mot taket och tillbaks. 20 st totalt.

 20 st Sax hopp

 20 st Steg på bänk

Liknande program

Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss, vi återkommer snarast möjligt. Tack

Sending

©2019 Träningsplatsen.se, All Rights Reserved

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account