Träningsutmaningar

Utmana dig själv, dina kolleger eller vänner med hjälp av våra träningsutmaningar. Våra utmaningar kan du utföra hemma, på gymet eller utomhus. Vi hoppas dessa kan ge massor av inspiration och ny motivation som leder till fantastiska resultat. Välj någon av utmaningarna, dela på sociala medier eller på din hemsida och du har helt plötsligt ett följe som peppar dig att klara utmaningen. 

 

Om du delar dessa, glöm inte att länka tillbaks till vår hemsida. Tack!

15 dagar utan socker

En tuff träningsutmaning där du skall utföra 50 bupees på 10 dagar, dvs total 500 burpees. Inte illa! Det kommer kännas rejält men vara värt mödan.

utmaning armhävningar, träningsutmaning, hemmaträning

En 30 dagars utmaning med fokus armhävningar. Inget komplicerat, bara armhävningar. Varje dag i en månad. Printa ut och kryssa för. 

träningsutmaningar

Denna utmaning inkluderar upphopp och är ett effektivt och bra sätt att utmana dig själv och andra samtidigt som du bränner fett. 

En perfekt utmaning som inkluderar squats.

15 dagar med squats / benböj är ett program som fokuserar på sätesmuskulaturen, dvs rumpan. Dag 1 utför du 30 squats, dag 15 hela 100 st. 

Title goes here

Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss, vi återkommer snarast möjligt. Tack

Sending

©2017 Träningsplatsen.se, All Rights Reserved

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account