Träningsprogram morgonpasset

Träningsform

Hemmaträning, HIIT, Kroppsviktsträning

Utrustning

Bänk, Ingen utrustning

Tränare

Träningplatsen

Nivå

Medium

Programlängd

1 Träningspass

Fokusområde

Träningsprogram Puls ökaren

 10 st Squats/knäböj

 10 st Saxhopp 

 10 st Utfall (totalt)

 10 st Steg mot armbåge

 10 st Armhävningar

Orkar du inte, stå på knäna. 

 10 st Väderkvarnen

Stå i armhävningsposition. För upp armen mot taket och tillbaks. 10 st totalt.

 10 st Dips

 20 st Planka med lyft

 

 

Information om programmet

Träningsprogram morgonpasset är ett program där du arbetar intensivt med kroppen utan någon utrustning. Ett program som lämpar sig mycket bra för morgonträning. En bra start på dagen helt enkelt. Tar inte så lång tid och är effektivt. Ett bra program du kan utföra hemma, på hotellet eller liknande.  

Vi har som förslag valt 1 rond men känner du att du klarar mer, kör något/några extra varv. Betygsätt gärna programmet. Har du egna träningsprogram, hör av dig till oss.

Det är vi på Träningsplatsen som har skapat detta program. Vill du göra egna träningsprogram är du välkommen att höra av dig till oss via nedan knapp.  

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

Liknande program

Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss, vi återkommer snarast möjligt. Tack

Sending

©2017 Träningsplatsen.se, All Rights Reserved

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

or

Create Account